פרשת שופטים / הגאון הרב ליאור גלזר שליטא פרשת שופטים הרב המקדים הגאון ... - והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו.. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן.

פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן.

פורום: בחדרי חרדים - דף צביעה לתלמידים על פרשת שופטים ...
פורום: בחדרי חרדים - דף צביעה לתלמידים על פרשת שופטים ... from rotter.name
ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס:

מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה

פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב.

ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו.

פרשת שופטים - ש״י לילדים
פרשת שופטים - ש״י לילדים from shayleyeladim.org.il
מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב.

ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים.

פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים.

ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו.

פרשת שופטים: הוורט של הגאון רבי קלמן בר - כיכר השבת
פרשת שופטים: הוורט של הגאון רבי קלמן בר - כיכר השבת from s1.kikar.co.il
והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס:

ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים.

פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים.